Stilingų drabužių kūrėja Simona Berlinskaitė siekė sukurti idealią vietą, įkūnijančią jos vystomo prekės ženklo pagrindines vertybes: kokybę, eleganciją ir nesenstantį patrauklumą. Ji pasinėrė į interjero dizaino kūrimo procesą, kuris virto originalia ir įkvepiančia darbo erdve.
Simona, trumpai papasakokite apie save: ką veikiate, kas esate, kas labiausiai jus motyvuoja dirbti ir kurti?
Esu prekės ženklo „Berlisi91“ įkūrėja, žmogus, kuris žavisi grožiu ir kokybe. Paskutinius keletą savo gyvenimo metų kūriau mano estetinius idealus atitinkančią drabužių kolekciją. Mano motyvacija – siekis sukurti grožį kasdienybėje ir nuolat tobulėti.
Vis dėlto kūrėte ne tik kolekciją. Įsirengėte ir stilingą biurą. Nuo ko viskas prasidėjo?
Drabužius pradėjau kurti prieš šešerius metus ir, kaip daugelis mažų verslų, dirbau iš namų. Kai namuose atsirado per daug žaliavų ir tapo neįmanoma gyventi, nusprendžiau, kad man reikia atskiros erdvės, skirtos drabužiams laikyti. Iš pradžių galvojau įsirengti tik patogų sandėlį. Atvykusi į patalpas, pamačiau, kad interjeras iš dalies jau įrengtas: buvo baltos sienos, patiestas pilkas kilimas ir pakabintos žaliuzės. Taigi, tai buvo paprasta, standartinė biuro erdvė.
Ar turėjote viziją, kaip galėtų atrodyti jūsų darbo vieta?
Iš pradžių neturėjau konkretaus interjero plano, tiesiog mąsčiau, kad reikia didelio stalo ir kėdžių. Pradėjusi ieškoti suvokiau, kad neužteks nusipirkti paprasto stalo – akys krypo į išskirtinių dizainerių baldus. Kai pastačiau stalą, įsigijau „Eichholtz“ juodos odos kėdes su nikelio apdaila. Manau, kad jos ir nulėmė visą stilių, nes biuro interjerą kūriau būtent pagal jas.
Taigi ši erdvė tapo ne tik sandėliu. Pagal funkcijas suskirsčiau zonas: jauki vieta su sofa klientams, darbo ir susitikimų erdvės bei patogi vieta drabužiams laikyti. Procesas vyko natūraliai, nesiekiau sukurti konkretaus stiliaus, tačiau džiaugiuosi, jog čia vyrauja maloni atmosfera.
Kiek laiko truko įrengti šią erdvę?
Biuro raktus gavau 2022 metų vasarį, o fotosesiją surengėme 2024 metų balandį, tad darbai užtruko apie dvejus metus. Įrenginėjau etapais: pradžioje įsigijau didesnius baldus, vėliau dekoracijas, o galiausiai – užuolaidas. Kadangi dirbau be dizainerio pagalbos, nenorėjau skubėti priimti sprendimų. Pirmiausia užsakydavau vieną daiktą, pažiūrėdavau, kaip jis atrodo, ir tik tada rinkdavausi kitus. Visus baldus rinkausi pati, ir džiaugiuosi, kad didžiąją jų dalį radau „Eichholtz“, nes tai padėjo išlaikyti vientisą stilių.
Ar kilo iššūkių? Kas buvo sunkiausia?
Kai dirbi savarankiškai, neišvengi klaidų. Jų padariau ir aš. Pavyzdžiui, užsisakiau baldų ir dekoracijų, kurios, mano manymu, turėjo derėti, tačiau iš tikrųjų netiko. Laimei, tokie daiktai rado savo vietą mano namuose ir dabar ten puikiai tarnauja.
Išduokite, kur sėmėtės idėjų ir įkvėpimo kurdama šį interjerą?
Daugelis žmonių, turinčių tam tikrą viziją, dažnai negalėtų paaiškinti, kodėl jiems kažkas patinka ar atrodo gražu, o kažkas – ne. Manau, atsakymai slypi mūsų pasąmonėje, kurioje nugulę vaizdiniai formuoja suvokimą apie grožį: ar tai būtų meno kūrinys, biuras, ar drabužis. Šios preferencijos, mano manymu, kyla iš visko, ką esame patyrę, matę ir kuo žavėjomės, – iš visų detalių, kurios per laiką tapo mūsų dalimi. Įsisąmoninusi šiuos pojūčius, leidau jiems tapti mano įkvėpimo šaltiniu ir vedliu.
Kaip manote, kuo šios erdvės išsiskiria iš kitų?
Daugelis mano matytų biurų yra funkciniai, turintys atskiras darbo, poilsio ir virtuvėlės zonas. Čia šios zonos jungiamos ir labiau primena namų stiliaus erdvę. Sutikime – retai kur pamatysi pagrindinėje darbo erdvėje beveik trijų metrų sofą su kavos staliuku.
Kokiais baldais ir interjero sprendimais džiaugiatės labiausiai?
„Harvey“ kavos staliukas yra mano mėgstamiausias „Eichholtz“ pirkinys. Staliuką puošia „Rosenthal“ vaza, „Eichholtz“ padėklas, „Decor Walter“ servetėlių dėklas, mados ir meno knygos, išdėliotos stalo viduje po stiklu. Šis stalas – išskirtinis akcentas ir patraukia kiekvieno, atėjusio į patalpą, akį. Taip pat džiaugiuosi „Levine“ ir „Mademoiselle Gabrielle“ veidrodžiais, kurie sukuria didesnės erdvės pojūtį.
Matyti, kad daug baldų iš „Eichholtz“. Kodėl rinkotės būtent šį prekės ženklą?
Pirmąjį „Eichholtz“ baldą įsigijau 2021 m. gegužę savo namams. Pamenu, kad dėl karantino komunikacija vyko per „WhatsApp“ platformą. Nemačiau baldų realybėje ir rizikavau, tačiau atvykusi atsiimti maloniai nustebau. Baldai buvo pristatyti didelėse, logotipu puoštose dėžėse, kurias iki durų saugiai atgabeno vyrų komanda. Jie ne tik pristatė baldus, bet ir išpakavo bei išvežė šiukšles. Aptarnavimas buvo nepriekaištingas. Pirmieji baldai man labai patiko ne tik dėl dizaino, bet ir kokybės bei stiliaus vientisumo. „Eichholtz“ yra prekės ženklas, kuris kuria tendencijas ir užtikrina aukštą kokybės lygį.
Jūsų biuras labai jaukus ir stilingas. Ar daug sulaukiate pagyrimų iš apsilankančių svečių?
Čia besisvečiuojančios klientės reikalauja aukštų standartų, tad nustebinti būtų sudėtinga. Tačiau jos vertina čia tvyrančią privatumo atmosferą. Atėjusios jaučiasi dėmesio centre, nes viskas skirta jų patogumui ir aptarnavimui užtikrinti. Dažnai girdžiu, kad norėtų įsigyti kai kuriuos baldus savo namams. Džiaugiuosi, kad mano biuras yra puiki prekės ženklo „Eichholtz“ reprezentacija, parodanti, kaip galima derinti skirtingus to paties prekės ženklo baldus ir išlaikyti vientisumą.