Geras kvapas – sėkmės garantas

Data:

Pasidalinkite:

Prekės ženklo „Sensosell“ įkūrėjai Vaida ir Aurimas Petroševičiai, Kaune įkūrę kvapų rinkodaros butiką, įsitikinę, kad gerai parinktas ir pritaikytas kvapas gali net tik puikiai nuteikti, bet ir padėti parduoti. „Kuriant emocinį ryšį pasitelkiant kvapus, pasąmoningai siunčiama žinutė apie prekės ženklo vertę ir statusą“, – įsitikinusi Vaida. 

Kaip kilo mintis dirbti kvapų rinkodaros srityje? Kas tai?

Apie šią veiklos kryptį svarstėme seniai, tačiau pandemijos laikotarpis padėjo tašką. Metas, kai negalėjome lankytis fizinėse aptarnavimo erdvėse, o tik gauti siuntas, atskleidė tai, kad Lietuvos verslai kvapų rinkodaros absoliučiai neišnaudoja. Renkasi atsitiktinius, neapgalvotus ir kas kartą skirtingus kvapus, bet netaiko kvapų rinkodaros.

Kvapų rinkodara yra tikslinga, nuosekli, apimanti visus sąlyčio taškus: naudojant vieną kvapą aptarnavimo erdvėje, siunčiant siuntas, pristatant produktus ir kolekcijas, rengiant parodas ir t. t. Kuriant emocinį ryšį, pasąmoningai siunčiama žinutė apie prekės ženklo vertę, statusą.

Taigi sujungėme ilgametes verslo valdymo, reklamos, rinkodaros, aukštų klientų aptarnavimo standartų patirtis, kurios gilinamos kvapų psichologijos, sensorinės rinkodaros, neuromarketingo pojūčių  žiniomis. Taip gimė prekės ženklas SENSOSELL | Kito jausmo kūrėjai – pojūčių ir pardavimo dermė. 

Kaip kvapas lemia žmogaus emocijas, pasirinkimus?

Mus pasiekęs kvapas tiesiogiai keliauja į emocijų valdymo – limbinę – sistemą, nepaliesdamas proto, tad tai visiškai tiesiogiai keičia mūsų jausmus, emocijas, kuria prisiminimus, asociacijas.

Prekės ženklai ir klientų aptarnavimo erdvės, kurios pasitelkia ir strategiškai taiko kvapų rinkodarą, sukuria įsimintiną patirtį, užmezga emocinius ryšius tarp prekės ženklo ir kliento. Taip laimima konkurencinė kova ir sukuriamas tapatybės parašas.
Tokiose erdvėse žmonės jaučiasi geriau, neskuba išeiti, noriai sugrįžta. Ir dažnai sako: „Čia kitas jausmas.“ Jeigu sugebėsite sukurti šį jausmą, savaime suprantama, klientai taps lojalūs. 

Kuo unikalūs jūsų siūlomi kvapai ir technologija?

Kitą jausmą jūsų patalpose kuriame naudodami tik premium kategorijos kvepalus, pagamintus pasaulio parfumerijos sostinėje Prancūzijoje, Graso mieste. 

Kvapai iš tiesų yra labai charakteringi ir vertinami žmonių, kurių uoslė išlavinta. Mūsų siūlomoje kvapų sistemoje naudojami eterinių aliejų mišinių koncentratai, o tai rinkoje yra didelis išskirtinumas, nes leidžia patenkinti aukščiausios kartelės siekį ir suteikti klientams įsimintiną patirtį pasitelkiant sensorinį pardavimo metodą. 

Bendradarbiaujame su pasauliniu kvapų rinkodaros technologijos lyderiu, kurio dėka kvapo sklaidai neprilygsta jokia kita priemonė. Taip užtikriname maksimalų paslaugos efektyvumą. 

Pasidalykite, kokie kvapai tinka elegantiškiems interjerams. Kodėl?

Pirmiausia, elegantiškas interjeras yra kruopščiai apgalvotas, išpuoselėtas, tad kvapas negali būti atsitiktinis. Jis privalo derėti prie visumos ir į tinkamo kvapo pasirinkimą jūsų erdvėje reikia žiūrėti atsakingai. Taip pat atsakingai, kaip renkantis meno kūrinį. 

Metodiškai parinktas kvapas, kaip ir interjero aksesuarai bei apšvietimo sprendimai, padės išnaudoti erdvės potencialą. 

Kaip pasirinkti tinkamą kvapą namams ir verslui? Kuo skiriasi pasirinkimo kelias?

Nėra paprasta, jei renkamasi pagal kriterijus patinka arba nepatinka. Galutinis sprendimas reikalauja įvertinti daug veiksnių: verslo tikslus, prekės ženklo tapatybę.

SENSOSELL kelia tikslą paversti kvapą ne tik aksesuaru, bet ir maksimaliai efektyviu įrankiu, padedančiu verslui augti.

Būtent šiam tikslui pasiekti, vadovaudamiesi praktikoje pasitvirtinusiais kvapų rinkodaros metodais, sukūrėme pirmąjį Lietuvoje SENSOTESTĄ – sensorinio suderinamumo anketą. Jis padeda pažinti jus ir pasiūlyti individualų sprendimą bei sukurti dar vieną kvapų rinkodaros sėkmės istoriją.

SENSOTESTĄ, skirtą verslui, sudaro dvi klausimų kategorijos: pirmoji (verslo matematika) ir antroji (prekės ženklo asmenybė).

Parinkdami kvapą namų erdvei, atitinkamai analizuojame lokaciją, interjerą, eksterjerą, ten gyvenančias asmenybes, jų vertybes, charakterio bruožus. 

Panašūs straipsniai

Novatoriška dvasia

Kai kalbame apie išskirtinius ir vaizduotės ribas peržengiančius baldus, daugelis įsivaizduoja italus ar portugalus, prancūzus. Šįkart džiaugiamės galėdami...

Teisininkė, kurianti interjerus

Jovita Jankauskienė jau 17 metų dirba interjero dizaino srityje. Iš pradžių interjerą laikiusi tik hobiu, dabar drąsiai gali...

Mansarda su charakteriu

Užėję į 120 kv. m butą Vilniuje, Sodų g., pamatytumėte šlaitines lubas, mansardinius langus ir modernios klasikos interjerą,...

Buitis neturi užgožti namų grožio

Interjero entuziastas, restorano „Laurus“ įkūrėjas Laurynas Šauklys sako, kad interjeras – jo aistra. Ieškoti išskirtinių detalių, derinti, atrodytų,...